هرچی که بخوای با 1 کیلید

عکس.فیلم.اهنگ.مطلب.تکس.رمانتیک

هرچی که بخوای با 1 کیلید

عکس.فیلم.اهنگ.مطلب.تکس.رمانتیک

قیمت خودرو هایه ایرانی و وادراتی

قیمت خودروهای زیر 150 میلیون تومان/ جدول قیمت

اقتصاد > صنعت - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

قیمت خودروهای زیر 150 میلیون تومان در بازار به شرح جدول زیر است:

22539

کلید واژه ها: بازار خودرو - خودرو -

زنی که پیش مرگ هیتلر بود هنوز زنده است (عکس)

عکس،فال،اس ام اسعکس،فال،اس ام اس

زنی که پیش مرگ هیتلر بود هنوز زنده است (عکس)

زنی که پیش مرگ هیتلر بود هنوز زنده است (عکس)

ایران ناز: مارگو ولک زمانی که ۲۴ ساله بود، در زمستان سال ۱۹۴۱، ‌از آپارتمان والدین خود در برلین که مورد اصابت بمب قرار گرفته بود، فرار کرد و به خانه نامادری‌اش در دهکده‌ای در لهستان پناه برد، اما این خانه از قضا، در سه کیلومتری یکی از محل‌های اقامت هیتلر بود، جایی که او از آنجا جبهه نبرد شرق را رهبری می‌کرده است.

 

 

زنی که پیش مرگ هیتلر بود هنوز زنده است (عکس)

رئیس این مرکز، یک نازی پیر بود، روزی او به مارگو دستور داد که همراه آنها بیاید، از این زمان او در حلقه ۱۵ زن پیش‌مرگ هیتلر قرار گرفت و جز زنان پیش مرگ هیتلر شد، و در مقطع وحشتناکی از جنایات هیلتر و انبوه شایعات مبنی بر پروژه مسموم سازی و قتل وی هر روز مجبور بود غذاهای فرمانده آلمانی را بچشد و خوش طعم ترین غذاها را با چاشنی استرس مرگ امتحان کند و براحتی با جان خود بازی کند.

 

 

 

زنی که پیش مرگ هیتلر بود هنوز زنده است (عکس)

 

 

زندگی هولناک این زن به چنان توهمی رسیده بود که بعد از هر وعده غذایی ساعتی از خوشحالی زنده ماندن گریه میکرده است.

نکته جالب توجه اینجاست که هیلتر سالهاست که مرده و مارگو اما همچنان در ٩٥ سالگی زنده است.

 

اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد! +عکس

اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد! +عکس
یک بریتانیایی ادعا کرده است که جنسیت خاصی ندارد و به این ترتیب قرار است به عنوان اولین انسانی اعلام شود که به طور رسمی هیچ جنسیت مرد یا زنی ندارد.
به گزارش ایران ناز موری می ولبی ۴۸ سال با جنسیت مذکر به دنیا آمد ، اما در سال ۱۹۹۰ و در سن ۲۸ سالگی دست به عمل تغییر جنسیت زد.
اما این تغییر جنسیت نیز او را راضی نکرد و به همین دلیل می ولبی تصمیم گرفت هیچ جنسیت مشخصی نداشته باشد.به این ترتیب این فرد ۴۸ ساله قرار است به طور رسمی به عنوان اولین انسانی شناخته شود که هیچ جنسیت مشخصی ندارد.
 
اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد! +عکس
می ولبی در سن ۷ سالگی به استرالیا مهاجرت کرد.مقامات رسمی آن‌جا بعد از آن‌که پزشکان نتوانستند جنسیت بدن این فرد را به طور دقیق مشخص کنند تصمیم گرفتند دسته بندی جدیدی به نام بدون جنسیت اضافه کنند تا بتوانند او را در این دسته قرار دهند.
ایران ناز، می ولبی در این باره می‌گوید : مفهوم مذکر یا مونث بودن برای من معنی ندارد.بنابراین من تصمیم گرفتم که هیچ جنسیت خاصی نداشته باشم.گفته می‌شود افراد زیادی هستند که از این که جنسیت خاصی نداشته باشند استقبال می‌کنند.

مسی در اینستاگرام ده میلیونی شد+تتوی جدید مسی/عکس

مسی در اینستاگرام ده میلیونی شد+تتوی جدید مسی/عکس

به گزارش زیرمیزی;لیونل مسی مهاجم ارژانتینی تیم بارسا در اینستاگرام ۱۰ میلیونی شد. به همین مناسبت او عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که در ان لباسی به تن کرده است که پشت ان نوشته است “۱۰ میلیون”. با وجود اینکه ۱۰ میلیون فاللورتعداد بالایی است ولی نیمار ۱۵ میلیون و رونالدو ۱۲.۲ میلیون فالوور در […]

مجله اینترنتی زیرمیزی
B9LCnGPCYAAEbAU

به گزارش زیرمیزی;لیونل مسی مهاجم ارژانتینی تیم بارسا در اینستاگرام ۱۰ میلیونی شد.

به همین مناسبت او عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که در ان لباسی به تن کرده است که پشت ان نوشته است “۱۰ میلیون”.

با وجود اینکه ۱۰ میلیون فاللورتعداد بالایی است ولی نیمار ۱۵ میلیون و رونالدو ۱۲.۲ میلیون فالوور در این شبکه اجتماعی دارند.

او به تازگی تتوی جدیدی را بر روی بازوی راست خود حک کرده است.

قبل از این او عکس مادرش را بر روی پشتش و دستان پسرش را بر روی پاهایش تتو کرده بود.

مسی این روز ها روند رو به رشدی را طی میکند و موفق شد در پیروزی ۵ بر ۲ تیمش در هفته گذشته لالیگا یک گل

بزند و دو پاس گل بدهد.

B9LCnGPCYAAEbAU 257BF83900000578-0-image-a-48_1423492985419 258487A200000578-0-image-a-20_1423523563102

فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی

فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی

این درحالی است که بر اساس آمارهای موجود، هم‌اکنون بالغ بر ۵/۱ میلیون نفر زن بیوه و مطلقه در کشور وجود دارد و روزانه نیز ۱۶۰ نفر به این آمار اضافه می‌شود. در پی دستگیری بالغ بر دو هزار زن خیابانی و بررسی وضعیت آنها، مشخص گردیده ۶۰۰ نفر از آنها روسپی‌گری را به عنوان […]

مجله اینترنتی زیرمیزی
دختران فراری (5)
این درحالی است که بر اساس آمارهای موجود، هم‌اکنون بالغ بر ۵/۱ میلیون نفر زن بیوه و مطلقه در کشور وجود دارد و روزانه نیز ۱۶۰ نفر به این آمار اضافه می‌شود.

در پی دستگیری بالغ بر دو هزار زن خیابانی و بررسی وضعیت آنها، مشخص گردیده ۶۰۰ نفر از آنها روسپی‌گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند و ۱۴۰۰ نفرشان از طریق شبکه‌های مجازی به این دام افتاده و اقدام به ارتباط‌گیری با مردان هوسران می‌کرده‌اند.

این درحالی است که بر اساس آمارهای موجود، هم‌اکنون بالغ بر ۵/۱ میلیون نفر زن بیوه و مطلقه در کشور وجود دارد و روزانه نیز ۱۶۰ نفر به این آمار اضافه می‌شود. از سوی دیگر حدود ۵/۴ میلیون نفر دختر نیز وجود دارند که هنوز ازدواج نکرده‌اند. نکته درخورد توجه اینکه بین سن بلوغ و ازدواج در کشور به شدت بالا رفته است، به طوری که بین سن بلوغ با ازدواج دختران ۱۸ سال و پسران ۱۵ سال فاصله افتاده است.

خبر دیگری در این زمینه حاکی است قبل از اجرای طرح جدید نیروی نتظامی تحت عنوان «امنیت اخلاقی» برای برخورد با پدیده بدحجابی و بدپوششی در کشور، طی یک دوره یکماهه تعدادی از زنان و دختران بدحجاب دستگیر شدند که وضعیت آنها در ابعاد مختلف بدین شرح است:

۱- از نظر گروه سنی بالغ بر ۷۸/۹ درصد از یادشدگان زیر ۱۵ سال. ۹/۴۶ درصد آنها بین ۱۶ تا ۲۰ سال، ۵/۳۱ درصدشان بین ۲۱ تا ۲۵ سال و ۸/۱۳ درصدشان ۲۶ تا ۳۰ سال سن داشته‌اند.

۲- به لحاظ وضعیت تاهل بالغ بر ۶/۸۴ درصد از یادشدگان مجرد، ۱/۱۳ درصد از آنها متاهل و ۳/۲ درصدشان مطلقه بوده‌اند.

۳- از نظر میزان تحصیلات بالغ بر ۹/۴۶ درصد از یادشدگان دارات تحصیلات متوسطه و دیپلم،‌ ۷/۲۷ درصد آنها فوق دیپلم و لیسانس و ۴/۲۵ درصدشان بالاتر از لیسانس
بوده‌اند.

۴- بله لحاظ داشتن شغل بالغ بر ۴/۲۵ درصد از یادشدگان محصل، ۳/۱۹ درصد از آنها دانشجو، ۴/۱۵ درصدشان دارات شغل آزاد، ۵ درصد کارمند بخش خصوصی، ۵/۱۱ درصدشان خانه‌دار و ۱۷ درصدکارگر یا بیکار بوده‌اند.

۵- از نظر نحوه زندگی بالغ بر ۵/۳۸ درصد از یادشدگان با والدینشان و ۷/۱۷ درصد از آنها با یکی از والدینشان زندگی می‌کنند و ۸۸/۴۴ درصدشان از پاسخ‌گویی به این سوال خودداری کرده‌اند.

۶- به لحاظ سابقه دستگیری بالغ بر ۵/۸۷ درصد از یادشدگان سابقه دستگیری نداشته اند، ۵/۷ درصد از آنها برای بار دوم دستگیر شده‌اند و ۵/۵ درصدشان از پاسخ‌گویی به این سوال خودداری کرده‌اند.

دختران فراری (3) دختران فراری (4) دختران فراری (5) دختران فراری (6) دختران فراری (1) دختران فراری (2)

گرداوری:زیرمیزی